مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر به اولین پیروزی خود دست یافت؛ یک برد ارزشمند خانگی با چاشنی اتفاقی ویژه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
فدراسیون فوتبال اصرار ویژه به حضور بانوان از هفته نخست رقابت های فصل جاری لیگ برتر دارد اما محدودیت هایی در این زمینه به وجود آمده است.
الاهلی نیز وارد رقابت برای خرید ستاره های دنیای فوتبال شده و ریاض محرز جدیدترین نامی است که در این زمینه مطرح شده است.
عشق به فوتبال کوچک و بزرگ و شهری و روستایی نمی‌شناسد. فوتبالی‌ها به هر بهانه‌ای دور هم جمع می‌شوند و با جدیت رقابت می‌کنند. جوانان دهستان کوماسی در بخش مرکزی شهرستان مریوان استان کردستان هر ساله در آستانه بهار با آماده کردن زمین خاکی روستا مسابقات جام کوماسی را برگزار می‌کنند.
مربیان متفاوتی از همین حالا گزینه دریافت جایزه بهترین مربی سال فوتبال انگلیس هستند و رقابت جذابی در این زمینه جریان دارد.
پس از پیروزی رئال مادرید در لیگ و بارسلونا در فینال سوپرجام، زمان برگزاری سومین ال کلاسیکوی فصل در رقابتی جدید فرا رسیده است.
تیم فوتبال استقلال تهران برای ادامه رقابت قهرمانی با تیم های مدعی چاره ای جز کسب سه امتیاز مقابل پیکان تهران ندارد اما سابقه نشان داده حریف امروز می تواند ترمز آبی ها را بکشد.
برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال اعلام شد.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور در یکی از روزهای 2 یا 3 بهمن برگزار می شود.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید شلوغ‌کاری مربیان در کنار زمین، تبدیل به یک رقابت شده است.
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ بامداد آغاز می‌شود.
در جلسه ماهانه شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین مدیر استان تشخیص وضعیت بازار، تغییر شرایط و پیش‌بینی آینده را اساسی‌ترین مهارت‌ یک مدیر بیان کرد و گفت: با بکارگیری مناسب این مهارت‌ها می توان در شرایط رقابتی امروز پیشتاز بود.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی های مراحل حذفی این رقابت ها تغییر به وجود آمد.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی های مراحل حذفی این رقابت ها تغییر به وجود آمد.
معاون طرح و برنامه و مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک، به استان مازندران سفر کردند.
در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امروز خیلج فارس ماهشهر در زمین خود پذیرای تیم استقلال خوزستان خواهد بود.
رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور روز گذشته با برگزاری چند دیدار پیگیری شد و امروز هم در همین چارچوب چند مسابقه دیگر برگزار می شود.
سازمان لیگ فوتبال ایران تصمیم به بازکردن نقل و انتقالات زمستانی در هنگام برگزاری رقابت های فصل جاری لیگ برتر دارد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است نتیجه تساوی در رقابت با سپاهان عادلانه بوده است.
زمان شروع رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان با انجام قرعه کشی مشخص شد.
خبرگزاری رویترز با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال تاکید کرد که کارلوس کی‌روش ۱۶ بازیکن از جام جهانی روسیه را مجددا به اردوی ایران دعوت کرده است.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم ها در لیگ برتر گفت: فعلا برای قضاوت و بررسی عملکرد بازیکنان در رقابت های باشگاهی خیلی زود است.
فدراسیون فوتبال زمان و مکان برگزاری بازی های هفته نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان را مشخص کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ